Bra att veta

Butiken

Liberalerna har ett sortiment med profilerade produkter, profilkläder och gåvor.

Kunduppgifter och köp

Första gången du handlar i webbutiken, beställ dina varor och gå vidare till kassan. Här registrerar du dig som ny kund. Fyll i alla kunduppgifter och gå sedan vidare och bekräfta ditt köp. Då får du, via din e-post, inloggningsuppgifter som du loggar in med i butiken nästa gång. Kunduppgifterna behöver du bara fylla i en gång. Efter avslutat köp får du automatiskt en Köpbekräftelse och kort därefter kommer en Orderbekräftelse från Felestad där du kan se vilka varor som går iväg, leveransdag och fraktkostnad. Om någon artikel är restnoterad informeras du om ny leveranstid.

Prisinformation

I priserna ingår moms med 25 %. Vid bekräftad beställning kan priserna endast ändras av omständigheter som FELESTAD inte råder över, t ex väsentligt ändrade råvarupriser, valutaförändringar eller ändrad moms. Avgift för frakt tillkommer enligt informationen under rubriken Frakt & Returer. Inga övriga skatter eller avgifter tillkommer.

Frakt och mervärdeskatt tillkommer på alla priser. Felestad New Wave Profile reserverar sig för slutförsäljning av produkterna samt inmatningsfel av priser på denna sida.

Leverans

Order lagda innan kl 10.00 skickas samma dag med Postens DPD Företagspaket (17.00).
Du har leveransen nästa dag innan kl 17.00 (undantag, norr om Stockholm tar 2 dagar).

Paketet ligger på PostNord utlämningsställe under 2 veckor. Skulle paketet inte hämtas, så returneras varorna till oss.
För alla paket som inte löses ut förbehåller vi oss rätten att debitera kostnader för returfrakt, expeditionsavgift och hanteringsavgift, för närvarande 158 kr exkl. moms. Detta kommer på en separat faktura till dig.
Vi kontaktar dig om vi får ett returpaket och frågar om du vill att vi skickar det igen med en ny frakt, för närvarande 158 kr exkl moms.

Önskas expressleverans vänligen kontakta oss så tar vi fram det mest optimala fraktsättet.

Det är även möjligt att hämta hos Felestad New wave Profile i Löddeköpinge mellan 07:30-17:00.

För att se ordinarie fraktpriser - se länk nedan.
Prislista Frakter 2017

Har ni frågor kring frakt och leverans vänligen kontakta Felestad New wave Profile.

Utprovning

Ni är alltid välkomna till Felestad New Wave Profiles stora utställning för kostnadsfri utprovning. Kontakta oss för bokning av tid.

Personpackat

Felestad New Wave Profile packar varje leverans i separat förpackning per medarbetare. Detta för att underlätta för er att dela ut kläderna. De bipackar även tvättinstruktioner och andra användningsråd.

Betalningsvillkor

30 dagar netto vid godkänd kredit. Dröjsmålsränta debiteras med 20%. Från enskilda företag och privatpersoner eller när Felestad New Wave Profile bedömer det, sker betalning mot förskottsfaktura. Faktura från Felestad New Wave Profile kommer via email om inget annat önskas.

Reklamation

Har en annan än beställd artikel/produkt levererats eller om produkten är skadad eller på annat sätt felaktig kan köpet reklameras till oss med angivande av felaktighet. Felaktig vara ska returneras till Felestad New Wave Profile via den returfraktsedel som du får vid reklamation. Retur får inte ske mot postförskott utan först sedan reklamation gjorts till Felestad New Wave Profile enligt ovan.

Vänligen bipacka tidigare erhållen följesedel för snabb hantering och kreditering.

De artiklar som är så kallade beställningsvaror (t ex all textil, väskor m.m.) kan ej returneras då de är förädlade med logotyper m.m.

Kontakt

Frågor kring produkter, leveranser m.m. kontakta Annika Lundahl på telefon: 046-71 26 40 eller skriv ett mail till liberalerna@felestad.se.
Vi har öppet vardagar kl 08.00-17.00.

Felestad New Wave Profile
Felestad New Wave Profile, Box 11, 246 21 Löddeköpinge