Köpvillkor

Prisinformation

Felestad New Wave Profile reserverar sig för slutförsäljning av produkterna samt inmatningsfel av priser på denna sida.

Leverans

Postens Företagspaket kl 17.00. Mindre försändelser kan skickas som brev, spårbara eller icke spårbara. För Expressleverans med budbil var vänlig kontakta Felestad New Wave Profile, telefon: 046-71 26 40. Det är även möjligt att hämta hos oss i Löddeköpinge. För leverans som inte löses ut förbehåller sig Felestad New Wave Profile rätten att debitera kunden ett belopp som svarar mot verkliga kostnader för bl a postens returfrakt och hanteringsavgift.

Skulle någon av artiklarna du beställt ha en avsevärd längre leveranstid än övriga artiklar kan vi i vissa fall dela din beställning.

Betalningsvillkor

30 dagar netto. Dröjsmålsränta debiteras med 20%. Faktura från Felestad New Wave Profile kommer via e-mail om inget annat önskas.
Frakt tillkommer på samtliga ordrar.

Reklamationer/returrätt

Har en annan än beställd artikel/produkt levererats eller om produkten är skadad eller på annat sätt felaktig kan köpet reklameras till oss med angivande av felaktighet. Felaktig vara ska returneras till Felestad New Wave Profile via den returfraktsedel som du får vid reklamation. Retur får inte ske mot postförskott utan först sedan reklamation gjorts till Felestad New Wave Profile enligt ovan.

Vänligen bipacka tidigare erhållen följesedel för snabb hantering och kreditering.

De artiklar som är så kallade beställningsvaror (t ex all textil, väskor m.m.) kan ej returneras då de är förädlade med logotyper m.m.